На моїх тренінгах з продажу заперечення «Вже працюємо з іншими» за статистикою входить до п'ятірки найпоширеніших. Давайте розглянемо 5 різних способів, вивчимо відповіді і будемо більш переконливими під час продажу товарів або послуг. Якщо мої відповіді не підійдуть під сферу вашої діяльності, ви завжди зможете самостійно перефразувати, спираючись на мої приклади.
Перший спосіб. «Якщо працюєте не з нами...».
Клієнт: «Уже працюємо з іншими».
Менеджер: «Якщо працюєте не з нами, тоді точно не дозаробляєте!».
Клієнт: «Уже працюємо з іншими».
Менеджер: «Якщо працюєте не з нами, значить, точно переплачуєте».
Другий спосіб. «Розгляньте нашу компанію як...».
Клієнт: «Уже працюємо з іншими».
Менеджер: «Розгляньте нашу компанію як більш вигідну альтернативу!».
Клієнт: «Уже працюємо з іншими».
Менеджер: «Розгляньте нас як ще одного надійного партнера».
Третій спосіб. «Саме тому».
Клієнт: «Уже працюємо з іншими».
Менеджер: «Саме тому пропоную зараз порівняти умови».
Клієнт: «Уже працюємо з іншими».
Менеджер: «Саме тому пропоную зустрітися й обговорити умови, які будуть вигідні насамперед для Вас».
Четвертий спосіб. «А хіба не важливіше...».
Клієнт: «Уже працюємо з іншими».
Менеджер: «А хіба не важливіше мати кілька надійних постачальників?».
Клієнт: «Уже працюємо з іншими».
Менеджер: «А хіба не важливіше мати більш надійного постачальника для перестрахування?».
П'ятий спосіб. «Я раніше теж думав, але...».
Клієнт: «Уже працюємо з іншими».
Менеджер: «Я раніше теж думав, що однієї компанії достатньо для безперебійної роботи, але з огляду на сьогоднішню ситуацію на ринку краще перестрахуватися ще одним надійним партнером».
Клієнт: «Уже працюємо з іншими».
Менеджер: «Я раніше теж думав, що 2 компанії це оптимальна кількість для роботи, але як показує практика останнього кварталу, основні Ваші конкуренти почали підписувати договори з усіма ключовими дистриб'юторами, такими як наша компанія. Як Ви думаєте, з чим це пов'язано?».
Замовити тренінг з продажів для компанії ви можете за посиланням. https://1target.com.ua/pcorporate/aktivni-prodazhi-tovariv-ta-poslugh
Якщо вам сподобалася стаття поділіться нею.
У наступній статті я розповім вам, як працювати із запереченням «Не цікаво».
Розвивайтеся і заробляйте!
З повагою, Владислав Шах.
Засновник і бізнес тренер компанії «Target».