093 467 86 82

Поставити запитання
Замовити дзвінок

Холодні дзвінки

Тренінг "Холодні дзвінки" одна зі спеціалізацій тренінгової компанії "Target". Програма тренінгу з холодних дзвінків складена під потреби операторів і співробітників call-центру, телемаркетингу, менеджерів телефонних продажів. Наш тренінг з телефонних продажів для операторів колл-центру та інших фахівців наповнений останніми актуальними методиками та підходами, що дають змогу досягати поставлених цілей.

Навчання продажам по телефону дуже важливе на сьогоднішній день, тому, що компанії переходять саме до активних продажів. Чекати коли клієнт зателефонує сам, вже немає на це часу.

 ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники відділів продажів, менеджери з продажів, торгові представники, співробітники колл-центрів

 ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ ТРЕНІНГУ

  • Навчити необхідним навичкам, що дають змогу підвищити результативність "холодних" дзвінків
  • Створити продуктивне і позитивне ставлення до "холодних" дзвінків
  • Сформувати чітке розуміння технології "холодних" дзвінків
  • Навчити способам швидкого входження в контакт з клієнтом по телефону
  • Навчити правильно виявляти потреби клієнта і професійно презентувати послугу/товар 
  • Освоїти й закріпити способи роботи із запереченнями клієнтів, які часто зустрічаються
  • Розглянути та відпрацювати техніки завершення продажу послуги/товару

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

 РОЗДІЛ 1. ВСТУП ДО ТРЕНІНГУ

  • Цілі та завдання тренінгу
  • Визначення "холодного" дзвінка
  • Мета "холодного" дзвінка
  • Що заважає бути ефективним у "холодних" дзвінках
  • Телефонна етика
  • Правильне спілкування

 РОЗДІЛ 2. ЕТАПИ ПІДГОТОВКИ ДО "ХОЛОДНИХ" ДЗВІНКІВ

  • Визначення та постановка цілей за допомогою моделі SMART
  • Збір інформації про компанію
  • Збір інформації про клієнта
  • Складання плану розмови
  • Психологічна підготовка

 РОЗДІЛ 3. ЕТАПИ ТЕЛЕФОННИХ ПРОДАЖІВ

      1. Заволодіння увагою клієнта:

  • Способи заволодіння уваги клієнта
  • Гучність
  • Темп
  • Інтонація
  • Тембр

     2. Представлення:

  • Структура правильного представлення 
  • Способи подолання секретарського бар'єра

     3. Виявлення потреб:

  • Воронка запитань
  • Розгляд основних типів запитань для отримання необхідної інформації
  • Ключові помилки під час виявлення потреб

     4. Презентація, робота із запереченнями та завершення продажу:

  • Методи ефективної аргументації
  • Приклади скриптів з аргументації
  • Причини виникнення заперечень
  • Типові помилки під час роботи із запереченнями
  • Розбір заперечень, які часто зустрічаються
  • Типи заперечень
  • 20 способів роботи із запереченнями
  • Способи закриття продажу по телефону/на зустрічі

     5. Завершення дзвінка.

  • Дії після завершення дзвінка

 РОЗДІЛ 4. ІНШІ ІНСТРУМЕНТИ

  • Коли варто передзвонювати
  • 5 способів подвоїти свій дохід
  • 6 найпоширеніших помилок у "холодних" дзвінках
  • Ведення обліку дзвінків
  • Заповнення таблиці покращення роботи
 РОЗДІЛ 5. РОЛЬОВІ ІГРИ

  • Проведення рольових ігор під бізнес-завдання для закріплення отриманих знань на тренінгу

 ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ

  • Програма тренінгу розрахована на 2 дні (16 годин) з перервами на обід і кава-брейки
  • Форми роботи: рольові ігри, робота з кейсами, групова робота, індивідуальні вправи, презентації учасників
  • Кожен учасник отримує роздатковий матеріал, який повністю дублює всі слайди тренінгу
  • Кожен учасник отримує іменний сертифікат про проходження тренінгу

 Результати для компанії замовника:

  • Професійна та мотивована команда
  • Збільшення продажів за рахунок нових знань, підходів і актуальних технік у продажах
  • Збільшення кількості клієнтів
  • Утримання клієнтів

 Результати учасників після тренінгу:

  • Вміти ефективно планувати свою роботу на день/тиждень/місяць
  • Правильно розставляти пріоритети в роботі
  • З легкістю входити в контакт із клієнтом
  • Правильно виявляти потреби клієнта
  • Правильно презентувати товар або послуги
  • Ефективно працювати із запереченнями клієнтів
  • Професійно завершувати продаж або призначати зустріч
  • Вміти аналізувати сильні та слабкі сторони з подальшою постановкою цілей на наступний дзвінок/візит/зустріч
У вартість корпоративного тренінгу входить

  • Передтренінгова діагностика в компанії 
  • Складання програми навчання згідно з потребами замовника (1-2 дні) 
  • Проведення тренінгу 
  • Сертифікація учасників 
  • Рекомендації та консультації після проведення тренінгу

У вартість корпоративного тренінгу не входить

  • Оренда залу та обладнання
  • Проїзд, проживання та харчування тренера, якщо тренінг проводиться за межами Києва

ТРЕНЕР: ШАХ ВЛАДИСЛАВ

Засновник тренінгової компанії "Target".

Професійний бізнес-тренер, сертифікований коуч міжнародних федерацій ICF і ECF, експерт у сфері продажів.

Автор книги "Шах і Мат в активних продажах".

YouTube канал: https://www.youtube.com/channel/UCThX26Flam8whCwPlieN1og

Сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/vladyslav.shakh

Сторінка у LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/vladyslavshakh/

  • Досвід роботи у сфері розробки та проведення бізнес-тренінгів з 2004 р.
  • Особистий досвід в активних продажах 20 років.
  • 15-ти річний успішний досвід роботи на національних і керівних посадах пов'язаних з розвитком бізнесу з нуля, управлінням продажами, проведенням бізнес-тренінгів, коучингів, навчанням і мотивацією співробітників в міжнародних компаніях таких як: "Dirol", "JTI", "Sony Ericsson", "Philips" і "OTP Bank".

Клієнти:

"МЕТРО Кеш енд Кері Україна", Мережа шкіл англійської мови SpeakUp"; "Castrol"; Фінансова Компанія "КредитМаркет"; Компанія "Датагруп"; Компанія "ELKO"; Мережа магазинів "MyCloudStore"; Мобільний оператор "Azercell"; ПАТ "Київхліб"; "Бюро Верітас Україна"; ЗАТ "Алгол-кемікалз"; Магазин підлогових покриттів "Підлога"; Мережа магазинів чоловічого одягу "W.E. "; Компанія "Профі МЗ"; Київський годинниковий завод "KLEYNOD"; Компанія "Stock House"; Компанія "Exnova"; Компанія "Фенікс"; Компанія "СТ Центр"; Міжнародний екномічний рейтинг "Ліга Кращих"; "Понінківська картонно-паперова фабрика"; Конференц-сервіс "Леда"; Компанія "CitySites"; Компанія "MANZANA"; Творчий табір "Час Індиго"; Адвокатське бюро "Дмитро Матвійчук"; Компанія "Арома-Трейдинг"; Компанія "Аутдор-Онлайн"; "Азовська Насосна Компанія", Проєкт "FAMILYCLUB"; "Total Fluid Management", офіційний дистриб'ютор Shell; Компанія "Діловод". Група компаній "Актив"; Компанія "MMD Smart"; Журнал "Caprice Lifestyle"; Компанія "Вірс"; Компанія "БусМаркет"; Компанія "Whitex"; Компанія "3dpin"; Компанія "Lascos"; Сайт міста Донецька "62.ua" та ін.

Владислав Шах

Владислав Шах

Засновник тренінгової компанії "Target".

Професійний бізнес-тренер, сертифікований коуч міжнародних федерацій ICF і ECF, експерт у сфері продажів. Засновник і коуч "Європейського університету коучів".

Автор 3-х книжок з коучингу та книжки з продажів "Шах і Мат в активних продажах".

YouTube канал: https://www.youtube.com/channel/UCThX26Flam8whCwPlieN1og

Сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/vladyslav.shakh

Сторінка в LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/vladyslavshakh/

Сторінка в Instagram. https://www.instagram.com/vladyslav_shakh/

  • Досвід роботи у сфері розробки та проведення бізнес-тренінгів з 2004 р.
  • Особистий досвід в активних продажах 20 років.
  • 15-ти річний успішний досвід роботи на національних і керівних посадах пов'язаних з розвитком бізнесу з нуля, управлінням продажами, проведенням бізнес-тренінгів, коучингів, навчанням і мотивацією співробітників в міжнародних компаніях таких як: "Dirol", "JTI", "Sony Ericsson", "Philips" і "OTP Bank".


Клієнти:

Компанія "МЕТРО Кеш енд Кері Україна", Мережа шкіл англійської мови "SpeakUp"; "LAPP", "Робота плюс", портал "Jobs. ua", тижневик "Пропоную Роботу", "Castrol"; "Нова Пошта"; Фінансова Компанія "КредитМаркет"; Компанія "Датагруп"; Компанія "ELKO"; Мережа магазинів "MyCloudStore"; Мобільний оператор "Azercell"; ПАТ "Київхліб"; "Бюро Верітас Україна"; ЗАТ "Алгол-кемікалз"; Магазин підлогових покриттів "Підлога"; Мережа магазинів чоловічого одягу "W.E. "; Компанія "Профі МЗ"; Київський годинниковий завод "KLEYNOD"; Компанія "Stock House"; Компанія "Exnova"; Компанія "СТ Центр"; Міжнародний економічний рейтинг "Ліга Кращих"; "Понінківська картонно-паперова фабрика"; Конференц-сервіс "Леда"; Компанія "CitySites"; Компанія "MANZANA"; Творчий табір "Час Індиго"; Адвокатське бюро "Дмитро Матвійчук"; Компанія "Арома-Трейдинг"; Компанія "Аутдор-Онлайн"; "Азовська Насосна Компанія", Проєкт "FAMILYCLUB"; "Total Fluid Management", офіційний дистриб'ютор Shell; Компанія "Діловод". Група компаній "Актив"; Компанія "MMD Smart"; Журнал "Caprice Lifestyle"; Компанія "Вірс"; Компанія "БусМаркет"; Компанія "Whitex"; Компанія "3dpin"; Компанія "Lascos"; та ін.