Застосування сторітелінгу у продажах товарів або послуг - є одним із найпотужніших інструментів для переконання потенційних та діючих клієнтів. Використання story telling у продажах допомагає зняти всі сумніви клієнта і не зіткнутися із запереченнями. Не доведеться застосовувати й способи завершення продажу, бо клієнт сам закриє угоду замість вас.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Менеджери та керівники відділів продажів
- Керівники інших відділів, чия робота пов'язана з продажем товарів або послуг клієнтам
ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ ТРЕНІНГУ
- Освоїти новий підхід у продажах
- Отримати ефективні техніки роботи на кожному етапі продажу
- Підвищити мотивацію співробітників
- Закріпити отримані знання на практиці
ПРОГРАМА ТРЕНИНГУ
1. Встановлення контакту
- Логіка та емоції під час встановлення контакту з клієнтом
- Встановлення контакту за телефоном. Важлива послідовність
- Встановлення контакту з клієнтом. Особиста зустріч. Основні правила початку зустрічі
2. Виявлення потреб
- Бізнес-гра на виявлення потреб із групою
- Воронка продажу
- Розгляд основних типів запитань для роботи
- Як питання впливають на успіх у продажах
- Практикум. Підготовка різних типів запитань
3. Презентація (Story telling)
- Що таке story telling
- З яких частин складається story telling
- Переваги історій
- Де брати історії
- Коли застосовувати історії
- Помилки у story telling
- Приклади story telling
- Перші фрази для застосування story telling
- Приклади story telling під бізнес компанії
- Приклади продажу вигод (цінності) пропозиції
- Способи аргументації у продажах
- Презентація способів аргументації в скриптах під бізнес клієнта
- Приклади тверджень для допродажу товару/послуг
- Практикум. Підготовка в групах презентацій із застосуванням сторітеллінгу
4. Робота із запереченнями
- Причини виникнення заперечень
- Типові помилки під час роботи із запереченнями
- Розбір заперечень, що часто зустрічаються у бізнесі
- Демонстрація тренером актуальних способів по роботі із запереченнями клієнтів
- Практикум. Підготовка у групах відповідей на найпоширеніші заперечення клієнтів. Презентація напрацювань
5. Завершення продажу
- Презентація способів закриття продажу таварів/послуг
6. Практичне відпрацювання
- Живі дзвінки новим клієнтам або проведення рольових ігор в парах для закріплення отриманих знань на тренінгу
ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ
- Програма тренінгу розрахована на 2 дні (16 годин) з перервами на обід і кава-брейки
- Форми роботи в тренінгу: живі дзвінки клієнтам, рольові ігри, робота з кейсами, групова робота, індивідуальні вправи, презентації учасників
- Кожен учасник отримує роздатковий матеріал, який повністю дублює всі слайди тренінгу
- Кожен учасник отримує іменний сертифікат про проходження тренінгу
Результати для компанії замовника:
- Професійна і мотивована команда
- Збільшення продажів за рахунок нових знань, підходів і актуальних технік у продажах
- Збільшення кількості замовлень і клієнтів
- Зростання продажів компанії
У вартість корпоративного тренінгу входить:
- Безкоштовна передтренінгова діагностика в компанії
- Складання програми навчання під потребу замовника
- Проведення тренінгу
- Сертифікація учасників
- Зворотний зв'язок керівнику після тренінгу
У вартість корпоративного не входить:
- Оренда залу та обладнання
- Проїзд, проживання та харчування тренера, якщо тренінг проводиться за межами Києва
Відгуки учасників тренінгів:
1. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3119209891452923&set=a.559959407377997&type=3
2. https://www.facebook.com/vladyslav.shakh/posts/3130252457015333
ТРЕНЕР: ШАХ ВЛАДИСЛАВ
Засновник тренінгової компанії "Target".
Професійний бізнес-тренер, сертифікований коуч міжнародних федерацій ICF і ECF, експерт у сфері продажів.
Автор книги "Шах і Мат в активних продажах".
YouTube канал: https://www.youtube.com/channel/UCThX26Flam8whCwPlieN1og
Сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/vladyslav.shakh
Сторінка у LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/vladyslavshakh/
- Досвід роботи у сфері розробки та проведення бізнес-тренінгів з 2004 р.
- Особистий досвід в активних продажах 20 років.
- 15-ти річний успішний досвід роботи на національних і керівних посадах пов'язаних з розвитком бізнесу з нуля, управлінням продажами, проведенням бізнес-тренінгів, коучингів, навчанням і мотивацією співробітників в міжнародних компаніях таких як: "Dirol", "JTI", "Sony Ericsson", "Philips" і "OTP Bank".
Клієнти:
"МЕТРО Кеш енд Кері Україна", Мережа шкіл англійської мови SpeakUp"; "Castrol"; Фінансова Компанія "КредитМаркет"; Компанія "Датагруп"; Компанія "ELKO"; Мережа магазинів "MyCloudStore"; Мобільний оператор "Azercell"; ПАТ "Київхліб"; "Бюро Верітас Україна"; ЗАТ "Алгол-кемікалз"; Магазин підлогових покриттів "Підлога"; Мережа магазинів чоловічого одягу "W.E. "; Компанія "Профі МЗ"; Київський годинниковий завод "KLEYNOD"; Компанія "Stock House"; Компанія "Exnova"; Компанія "Фенікс"; Компанія "СТ Центр"; Міжнародний екномічний рейтинг "Ліга Кращих"; "Понінківська картонно-паперова фабрика"; Конференц-сервіс "Леда"; Компанія "CitySites"; Компанія "MANZANA"; Творчий табір "Час Індиго"; Адвокатське бюро "Дмитро Матвійчук"; Компанія "Арома-Трейдинг"; Компанія "Аутдор-Онлайн"; "Азовська Насосна Компанія", Проєкт "FAMILYCLUB"; "Total Fluid Management", офіційний дистриб'ютор Shell; Компанія "Діловод". Група компаній "Актив"; Компанія "MMD Smart"; Журнал "Caprice Lifestyle"; Компанія "Вірс"; Компанія "БусМаркет"; Компанія "Whitex"; Компанія "3dpin"; Компанія "Lascos"; Сайт міста Донецька "62.ua" та ін.