093 467 86 82

Поставити запитання
Замовити дзвінок

Стратегічна сесія для компанії.

ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ

  • Скоригувати стратегію компанії у відповідь на виклики ринку.
  • Виконати амбітний план на наступний рік.
  • Забезпечити максимальну включеність сил та енергії всієї компанії.
  • Згуртувати команду топ-менеджерів і сфокусувати на досягненні єдиної, значущої, довгострокової мети.

АУДИТОРІЯ

  • Ключова команда в середньому та великому бізнесі.

У ЯКИХ ВИПАДКАХ СТРАТЕГІЧНА СЕСІЯ НЕОБХІДНА

  • Якщо відбуваються значущі зміни в організаційній структурі компанії або культурі компанії.
  • Якщо у компанії є значущий виклик - відкрити новий напрямок бізнесу, зайняти новий ринок.
  • Поставити потужні масштабні високі цілі на наступний період.

Підготовча робота:

  1. 2-3 інтерв'ю у форматі коуч-сесій з першою особою компанії для прояснення цілей, завдань, які стоять перед організацією, а також розуміння складнощів і проблем, які гальмують розвиток і підвищення результатів.
  2. Генеративні інтерв'ю з ключовими співробітниками, які братимуть участь у стратегічній сесії.

Стратегічна сесія:

1 день. Дивергенція.

  • Презентація цілей/бачення керівником.
  • Виявлення страхів, проблем, спротиву, недовіри, незрозумілостей у ключової команди.
  • Міжособистісна робота між співробітниками для виявлення сліпих зон і зон зростання.

2 день. Конвергенція.

  • Систематизація та категоризація виявлених проблем.
  • Пошук шляхів рішень.
  • Створення карти досягнення цілей/бачення.
  • «Зшивання» цілей ключових співробітників з метою компанії.

Пост-супровід: 2-3 коуч-сесії з першою особою компанії для впровадження змін і карти досягнення цілей у життєдіяльність компанії.

Результат сесії для компанії замовника:

  • У результаті проведення сесії виникає новий рівень якості внутрішніх комунікацій і взаємної підтримки, прояснюються цілі та завдання, зникають «подвійні сигнали». Усе це підвищує рівень енергії та щастя в діяльності в компанії на всіх рівнях.
  • Ключова команда «бере» мету, запропоновану керівником.
  • Зникає прірва між баченням керівника і баченням ключової команди розвитку компанії.
Олеся Калягіна

Олеся Калягіна

Професійний бізнес-тренер, сертифікований коуч Ericson University Canada, сертифікований експерт за програмою "Щастя в діяльності: джерела енергії в роботі" Інституту Коучингу. Експерт у сфері внутрішньої мотивації та управлінні бізнесом.

Засновник і директор в агентстві освітніх подорожей "GoodWill".

Представник Тоні Роббінса в Україні.

  • Досвід роботи у сфері розробки та проведення бізнес-тренінгів з 2007 р.
  • Успішний особистий досвід в управлінні бізнесом 10 років.


Клієнти:
"Coaching Center LearnEnglish"; Компанія "Фармпланета"; Компанія "Cristal Energy"; "Тренінг-центр Лани Лісіної"; "ТОВ Статус, Подушка.юа" та ін.