Програма тренінгу для менеджерів з продажів і торгових представників - це чудова можливість оволодіти необхідними навичками технік продажів і закріпити отримані знання за допомогою самостійних і групових вправ, а також рольових ігор.
Тренінги для менеджерів з продажів і торгових представників проводяться в Києві, в інших містах України та країнах ближнього зарубіжжя.
ЦІЛЬ ТРЕНІНГУ
- Підвищення результативності роботи торгових представників і менеджерів з продажу за рахунок отримання нових знань та інструментів продажів з обов'язковим закріпленням у рольових іграх і практичних вправах
АУДИТОРІЯ
- Менеджери оптових і роздрібних продажів, торгові представники, торгові агенти, мерчендайзери, менеджери з роботи з ключовими клієнтами у сфері продажів товарів і послуг
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ
1. Планування та підготовка до робочого дня:
- Інструменти продажів
- Постановка цілей на день/ТТ за принципом SMART
- SWOT аналіз
- Розставлення пріоритетів за допомогою вікна Ейзенхауера
- Принцип "Парето"
- Психологічна підготовка
2. Встановлення контакту:
- Техніки встановлення контакту
- Розгляд мовленнєвих блоків правильного вітання
- Правила створення позитивного першого враження
3. Оцінка магазину:
- Навички оцінки магазину/вітрини/полиці
- Наявність товару
- Вартість товару
- Місце на вітрині
- Мерчендайзинг
4. Виявлення потреб:
- Розгляд воронки запитань з актуальними прикладами
- Розгляд і відпрацювання основних типів запитань
- Навичка активного слухання
5. Робота з товарним запасом:
- Розрахунок оптимального товарного запасу
- Коригування запасу
6. Презентація:
- 3 методи ефективної аргументації
- Фрази зв'язки
- Актуальні мовні блоки з аргументації.
7. Робота із запереченнями:
- Причини виникнення заперечень
- Типові помилки під час роботи із запереченнями
- Розбір заперечень, які часто зустрічаються
- Типи заперечень
- Варіанти приєднань до заперечень
- 20 способів роботи із запереченнями осіб, які приймають рішення, і секретарів
- Дії в конфліктних ситуаціях
8. Завершення продажу:
- Сигнал купівлі
- Приклади сигналів купівлі
- Різновид сигналів купівлі
- Визначення сигналів купівлі
- Питання щодо завершення продажу
- Прийоми завершення продажу
9. Мерчендайзинг:
- Основи мерчендайзингу
- Завершення торгового візиту
10. Адміністрування та аналіз:
- Адміністрування візиту
- Аналіз торгового візиту
ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ
- Програма тренінгу розрахована на 2 дні (16 годин) з перервами на обід і кава-брейки
- Формат навчання: рольові ігри, робота з кейсами, групова робота, індивідуальні вправи, презентації учасників
- Кожен учасник отримує роздатковий матеріал, який повністю дублює всі слайди тренінгу
- Кожен учасник отримує іменний сертифікат про проходження тренінгу
Результати для компанії замовника:
- Професійна та мотивована команда
- Збільшення продажів за рахунок нових знань, підходів і актуальних технік у продажах
- Збільшення кількості клієнтів
- Утримання наявних клієнтів
Результати учасників після тренінгу:
- Уміння ефективно планувати свою роботу на день/тиждень/місяць
- Правильно розставляти пріоритети в роботі
- З легкістю входити в контакт з клієнтом і вибудовувати партнерські відносини
- Правильно виявляти потреби клієнта
- Грамотно презентувати товар або послуги
- Ефективно працювати із запереченнями клієнтів
- Професійно завершувати продаж
- Уміння аналізувати сильні та слабкі сторони з подальшою постановкою цілей на наступний візит/зустріч
У вартість корпоративного тренінгу входить:
- Передтренінгова діагностика в компанії
- Складання програми навчання під потребу замовника (1-2 дні)
- Проведення тренінгу
- Сертифікація учасників
- Рекомендації та консультації після проведення тренінгу
У вартість корпоративного тренінгу не входить:
- Оренда залу та обладнання
- Проїзд, проживання та харчування тренера, якщо тренінг проводиться за межами Києва
ТРЕНЕР: ШАХ ВЛАДИСЛАВ
Засновник тренінгової компанії "Target".
Професійний бізнес-тренер, сертифікований коуч міжнародних федерацій ICF і ECF, експерт у сфері продажів.
Автор книги "Шах і Мат в активних продажах".
YouTube канал: https://www.youtube.com/channel/UCThX26Flam8whCwPlieN1og
Сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/vladyslav.shakh
Сторінка у LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/vladyslavshakh/
- Досвід роботи у сфері розробки та проведення бізнес-тренінгів з 2004 р.
- Особистий досвід в активних продажах 20 років.
- 15-ти річний успішний досвід роботи на національних і керівних посадах пов'язаних з розвитком бізнесу з нуля, управлінням продажами, проведенням бізнес-тренінгів, коучингів, навчанням і мотивацією співробітників в міжнародних компаніях таких як: "Dirol", "JTI", "Sony Ericsson", "Philips" і "OTP Bank".
Клієнти:
"МЕТРО Кеш енд Кері Україна", Мережа шкіл англійської мови SpeakUp"; "Castrol"; Фінансова Компанія "КредитМаркет"; Компанія "Датагруп"; Компанія "ELKO"; Мережа магазинів "MyCloudStore"; Мобільний оператор "Azercell"; ПАТ "Київхліб"; "Бюро Верітас Україна"; ЗАТ "Алгол-кемікалз"; Магазин підлогових покриттів "Підлога"; Мережа магазинів чоловічого одягу "W.E. "; Компанія "Профі МЗ"; Київський годинниковий завод "KLEYNOD"; Компанія "Stock House"; Компанія "Exnova"; Компанія "Фенікс"; Компанія "СТ Центр"; Міжнародний екномічний рейтинг "Ліга Кращих"; "Понінківська картонно-паперова фабрика"; Конференц-сервіс "Леда"; Компанія "CitySites"; Компанія "MANZANA"; Творчий табір "Час Індиго"; Адвокатське бюро "Дмитро Матвійчук"; Компанія "Арома-Трейдинг"; Компанія "Аутдор-Онлайн"; "Азовська Насосна Компанія", Проєкт "FAMILYCLUB"; "Total Fluid Management", офіційний дистриб'ютор Shell; Компанія "Діловод". Група компаній "Актив"; Компанія "MMD Smart"; Журнал "Caprice Lifestyle"; Компанія "Вірс"; Компанія "БусМаркет"; Компанія "Whitex"; Компанія "3dpin"; Компанія "Lascos"; Сайт міста Донецька "62.ua" та ін.