Програма тренінгу для менеджерів з продажів і торгових представників - це чудова можливість оволодіти необхідними навичками технік продажів і закріпити отримані знання за допомогою самостійних і групових вправ, а також рольових ігор.
Тренінги для менеджерів з продажів і торгових представників проводяться в Києві, в інших містах України та країнах ближнього зарубіжжя.
ЦІЛЬ ТРЕНІНГУ
Підвищення результативності роботи торгових представників і менеджерів з продажу за рахунок отримання нових знань та інструментів продажів з обов'язковим закріпленням у рольових іграх і практичних вправах
АУДИТОРІЯ
Менеджери оптових і роздрібних продажів, торгові представники, торгові агенти, мерчендайзери, менеджери з роботи з ключовими клієнтами у сфері продажів товарів і послуг
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ
1. Планування та підготовка до робочого дня:
Інструменти продажів
Постановка цілей на день/ТТ за принципом SMART
SWOT аналіз
Розставлення пріоритетів за допомогою вікна Ейзенхауера
Принцип "Парето"
Психологічна підготовка
2. Встановлення контакту:
Техніки встановлення контакту
Розгляд мовленнєвих блоків правильного вітання
Правила створення позитивного першого враження
3. Оцінка магазину:
Навички оцінки магазину/вітрини/полиці
Наявність товару
Вартість товару
Місце на вітрині
Мерчендайзинг
4. Виявлення потреб:
Розгляд воронки запитань з актуальними прикладами
Розгляд і відпрацювання основних типів запитань
Навичка активного слухання
5. Робота з товарним запасом:
Розрахунок оптимального товарного запасу
Коригування запасу
6. Презентація:
3 методи ефективної аргументації
Фрази зв'язки
Актуальні мовні блоки з аргументації.
7. Робота із запереченнями:
Причини виникнення заперечень
Типові помилки під час роботи із запереченнями
Розбір заперечень, які часто зустрічаються
Типи заперечень
Варіанти приєднань до заперечень
20 способів роботи із запереченнями осіб, які приймають рішення, і секретарів
Дії в конфліктних ситуаціях
8. Завершення продажу:
Сигнал купівлі
Приклади сигналів купівлі
Різновид сигналів купівлі
Визначення сигналів купівлі
Питання щодо завершення продажу
Прийоми завершення продажу
9. Мерчендайзинг:
Основи мерчендайзингу
Завершення торгового візиту
10. Адміністрування та аналіз:
Адміністрування візиту
Аналіз торгового візиту
ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ
Програма тренінгу розрахована на 2 дні (16 годин) з перервами на обід і кава-брейки
Формат навчання: рольові ігри, робота з кейсами, групова робота, індивідуальні вправи, презентації учасників
Кожен учасник отримує роздатковий матеріал, який повністю дублює всі слайди тренінгу
Кожен учасник отримує іменний сертифікат про проходження тренінгу
Результати для компанії замовника:
Професійна та мотивована команда
Збільшення продажів за рахунок нових знань, підходів і актуальних технік у продажах
Збільшення кількості клієнтів
Утримання наявних клієнтів
Результати учасників після тренінгу:
Уміння ефективно планувати свою роботу на день/тиждень/місяць
Правильно розставляти пріоритети в роботі
З легкістю входити в контакт з клієнтом і вибудовувати партнерські відносини
Правильно виявляти потреби клієнта
Грамотно презентувати товар або послуги
Ефективно працювати із запереченнями клієнтів
Професійно завершувати продаж
Уміння аналізувати сильні та слабкі сторони з подальшою постановкою цілей на наступний візит/зустріч
У вартість корпоративного тренінгу входить:
Передтренінгова діагностика в компанії
Складання програми навчання під потребу замовника (1-2 дні)
Проведення тренінгу
Сертифікація учасників
Рекомендації та консультації після проведення тренінгу
У вартість корпоративного тренінгу не входить:
Оренда залу та обладнання
Проїзд, проживання та харчування тренера, якщо тренінг проводиться за межами Києва
ТРЕНЕР: ШАХ ВЛАДИСЛАВ
Засновник тренінгової компанії "Target".
Професійний бізнес-тренер, сертифікований коуч міжнародних федерацій ICF і ECF, експерт у сфері продажів.
Досвід роботи у сфері розробки та проведення бізнес-тренінгів з 2004 р.
Особистий досвід в активних продажах 20 років.
15-ти річний успішний досвід роботи на національних і керівних посадах пов'язаних з розвитком бізнесу з нуля, управлінням продажами, проведенням бізнес-тренінгів, коучингів, навчанням і мотивацією співробітників в міжнародних компаніях таких як: "Dirol", "JTI", "Sony Ericsson", "Philips" і "OTP Bank".
Клієнти:
"МЕТРО Кеш енд Кері Україна", Мережа шкіл англійської мови SpeakUp"; "Castrol"; Фінансова Компанія "КредитМаркет"; Компанія "Датагруп"; Компанія "ELKO"; Мережа магазинів "MyCloudStore"; Мобільний оператор "Azercell"; ПАТ "Київхліб"; "Бюро Верітас Україна"; ЗАТ "Алгол-кемікалз"; Магазин підлогових покриттів "Підлога"; Мережа магазинів чоловічого одягу "W.E. "; Компанія "Профі МЗ"; Київський годинниковий завод "KLEYNOD"; Компанія "Stock House"; Компанія "Exnova"; Компанія "Фенікс"; Компанія "СТ Центр"; Міжнародний екномічний рейтинг "Ліга Кращих"; "Понінківська картонно-паперова фабрика"; Конференц-сервіс "Леда"; Компанія "CitySites"; Компанія "MANZANA"; Творчий табір "Час Індиго"; Адвокатське бюро "Дмитро Матвійчук"; Компанія "Арома-Трейдинг"; Компанія "Аутдор-Онлайн"; "Азовська Насосна Компанія", Проєкт "FAMILYCLUB"; "Total Fluid Management", офіційний дистриб'ютор Shell; Компанія "Діловод". Група компаній "Актив"; Компанія "MMD Smart"; Журнал "Caprice Lifestyle"; Компанія "Вірс"; Компанія "БусМаркет"; Компанія "Whitex"; Компанія "3dpin"; Компанія "Lascos"; Сайт міста Донецька "62.ua" та ін.
Владислав Шах
Засновник тренінгової компанії "Target".
Професійний бізнес-тренер, сертифікований коуч міжнародних федерацій ICF і ECF, експерт у сфері продажів. Засновник і коуч "Європейського університету коучів".
Автор 3-х книжок з коучингу та книжки з продажів "Шах і Мат в активних продажах".
Досвід роботи у сфері розробки та проведення бізнес-тренінгів з 2004 р.
Особистий досвід в активних продажах 20 років.
15-ти річний успішний досвід роботи на національних і керівних посадах пов'язаних з розвитком бізнесу з нуля, управлінням продажами, проведенням бізнес-тренінгів, коучингів, навчанням і мотивацією співробітників в міжнародних компаніях таких як: "Dirol", "JTI", "Sony Ericsson", "Philips" і "OTP Bank".
Клієнти:
Компанія "МЕТРО Кеш енд Кері Україна", Мережа шкіл англійської мови "SpeakUp"; "LAPP", "Робота плюс", портал "Jobs. ua", тижневик "Пропоную Роботу", "Castrol"; "Нова Пошта"; Фінансова Компанія "КредитМаркет"; Компанія "Датагруп"; Компанія "ELKO"; Мережа магазинів "MyCloudStore"; Мобільний оператор "Azercell"; ПАТ "Київхліб"; "Бюро Верітас Україна"; ЗАТ "Алгол-кемікалз"; Магазин підлогових покриттів "Підлога"; Мережа магазинів чоловічого одягу "W.E. "; Компанія "Профі МЗ"; Київський годинниковий завод "KLEYNOD"; Компанія "Stock House"; Компанія "Exnova"; Компанія "СТ Центр"; Міжнародний економічний рейтинг "Ліга Кращих"; "Понінківська картонно-паперова фабрика"; Конференц-сервіс "Леда"; Компанія "CitySites"; Компанія "MANZANA"; Творчий табір "Час Індиго"; Адвокатське бюро "Дмитро Матвійчук"; Компанія "Арома-Трейдинг"; Компанія "Аутдор-Онлайн"; "Азовська Насосна Компанія", Проєкт "FAMILYCLUB"; "Total Fluid Management", офіційний дистриб'ютор Shell; Компанія "Діловод". Група компаній "Актив"; Компанія "MMD Smart"; Журнал "Caprice Lifestyle"; Компанія "Вірс"; Компанія "БусМаркет"; Компанія "Whitex"; Компанія "3dpin"; Компанія "Lascos"; та ін.