- Продавці-консультанти, продавці-касири, адміністратори та директори магазинів одягу, меблів, годинників, аксесуарів, ювелірних виробів, взуття, косметики, парфумерії, телефонів, побутової техніки, продовольчих та інших груп товарів.
ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ ТРЕНІНГУ
- Передати учасникам тренінгу найкращий практичний досвід по роботі з покупцями;
- Освоїти найефективніші методи роботи з покупцями в торговельному залі;
- Удосконалити навички ефективних продажів;
- Відпрацювати заперечення клієнтів, що часто зустрічаються;
- Провести інтенсивне коригування результативності продажу кожного учасника тренінгу;
- Передати спеціальні алгоритми і технології, які продавці зможуть застосовувати в роботі з клієнтами;
- Навчити ефективно завершувати продаж з використанням спеціальних технік.
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ
Етап #1. Планування і підготовка до робочого дня.
- Стандарти зовнішнього вигляду продавця
- Професійна поведінка продавця
- Непрофесійна поведінка продавця
- Стандарти оформлення вітрин
- Знання цільової аудиторії
- Конкурентні переваги товару
- Психологічна підготовка
Етап #2. Встановлення контакту з клієнтом.
- Розподіл типів клієнтів
- Створення першого позитивного враження
- Неправильне привітання клієнта
- Правильне привітання клієнта в магазині
- Правильне привітання покупця за телефоном
- Визначення готовності клієнта до спілкування
Етап #3. Виявлення потреб клієнта.
- Ключові навички продавця-консультанта
- Воронка продажу
- Розгляд основних типів запитань
- Помилки продавців-консультантів на етапі виявлення потреб
Етап #4. Презентація.
- 3 методи ефективної презентації
- Фрази-зв'язки
- Принципи демонстрації товару
- Приклади тверджень для допродажу товару
- Алгоритм роботи з кількома клієнтами
Етап #5. Робота із запереченнями.
- Причини виникнення заперечень
- Типові помилки продавця-консультанта під час роботи із запереченнями
- Розбір заперечень, які часто зустрічаються
- Типи заперечень
- Техніка по роботі із запереченнями
- Варіанти приєднань до заперечень клієнтів
- Способи роботи із запереченнями клієнтів
- Дії в конфліктних ситуаціях
Етап #6. Завершення продажу.
- Прийоми завершення продажу
- Стандарти прощання з клієнтом
ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ
- Програма тренінгу розрахована на 2 дні (16 годин) з перервами на обід і кава-брейки
- Формат проведення: рольові ігри, робота з кейсами, групова робота, індивідуальні вправи, презентації учасників
- Кожен учасник отримує роздатковий матеріал, який повністю дублює всі слайди тренінгу
- Кожен учасник отримує іменний сертифікат про проходження тренінгу
Результати для компанії замовника:
- Професійна та мотивована команда продавців-консультантів
- Збільшення продажів за рахунок нових знань, підходів і актуальних технік у продажах
- Збільшення кількості клієнтів
- Утримання клієнтів
Результати учасників після тренінгу:
- Уміння ефективно планувати свою роботу на день/тиждень/місяць
- З легкістю входити в контакт із клієнтом
- Правильно виявляти потреби клієнта
- Правильно та ефективно презентувати товари
- Ефективно працювати із запереченнями клієнтів
- Професійно завершувати продаж
У вартість корпоративного тренінгу входить:
- Передтренінгова діагностика в компанії
- Складання програми навчання під потребу замовника (1-2 дні)
- Проведення тренінгу
- Сертифікація учасників
- Рекомендації та консультації після проведення тренінгу
У вартість корпоративного не входить:
- Оренда залу та обладнання
- Проїзд, проживання та харчування тренера, якщо тренінг проводиться за межами Києва
ТРЕНЕР: ШАХ ВЛАДИСЛАВ
Засновник тренінгової компанії "Target".
Професійний бізнес-тренер, сертифікований коуч міжнародних федерацій ICF і ECF, експерт у сфері продажів.
Автор книги "Шах і Мат в активних продажах".
YouTube канал: https://www.youtube.com/channel/UCThX26Flam8whCwPlieN1og
Сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/vladyslav.shakh
Сторінка у LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/vladyslavshakh/
- Досвід роботи у сфері розробки та проведення бізнес-тренінгів з 2004 р.
- Особистий досвід в активних продажах 20 років.
- 15-ти річний успішний досвід роботи на національних і керівних посадах пов'язаних з розвитком бізнесу з нуля, управлінням продажами, проведенням бізнес-тренінгів, коучингів, навчанням і мотивацією співробітників в міжнародних компаніях таких як: "Dirol", "JTI", "Sony Ericsson", "Philips" і "OTP Bank".
Клієнти:
"МЕТРО Кеш енд Кері Україна", Мережа шкіл англійської мови SpeakUp"; "Castrol"; Фінансова Компанія "КредитМаркет"; Компанія "Датагруп"; Компанія "ELKO"; Мережа магазинів "MyCloudStore"; Мобільний оператор "Azercell"; ПАТ "Київхліб"; "Бюро Верітас Україна"; ЗАТ "Алгол-кемікалз"; Магазин підлогових покриттів "Підлога"; Мережа магазинів чоловічого одягу "W.E. "; Компанія "Профі МЗ"; Київський годинниковий завод "KLEYNOD"; Компанія "Stock House"; Компанія "Exnova"; Компанія "Фенікс"; Компанія "СТ Центр"; Міжнародний екномічний рейтинг "Ліга Кращих"; "Понінківська картонно-паперова фабрика"; Конференц-сервіс "Леда"; Компанія "CitySites"; Компанія "MANZANA"; Творчий табір "Час Індиго"; Адвокатське бюро "Дмитро Матвійчук"; Компанія "Арома-Трейдинг"; Компанія "Аутдор-Онлайн"; "Азовська Насосна Компанія", Проєкт "FAMILYCLUB"; "Total Fluid Management", офіційний дистриб'ютор Shell; Компанія "Діловод". Група компаній "Актив"; Компанія "MMD Smart"; Журнал "Caprice Lifestyle"; Компанія "Вірс"; Компанія "БусМаркет"; Компанія "Whitex"; Компанія "3dpin"; Компанія "Lascos"; Сайт міста Донецька "62.ua" та ін.