093 467 86 82

Поставити запитання
Замовити дзвінок

Успішний продавець консультант


Пройшовши навчання для продавців-консультантів у тренінговій компанії, ви гарантовано поліпшите професійні навички, які обов'язково допоможуть Вам досягати цілей з продажу. У тренінгу "Продавець консультант" розглядаються необхідні техніки за етапами продажів у роздрібних магазинах за різними групами товару. Завдяки індивідуальним і груповим вправам у процесі тренінгу учасники стають більш впевненими, мотивованими, професійними, з чітким розумінням, як правильно спілкуватися з клієнтом, щоб успішно здійснити продаж. Чекаємо вас на тренінгу! 

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Продавці-консультанти, продавці-касири, адміністратори та директори магазинів одягу, меблів, годинників, аксесуарів, ювелірних виробів, взуття, косметики, парфумерії, телефонів, побутової техніки, продовольчих та інших груп товарів.

ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ ТРЕНІНГУ

  • Передати учасникам тренінгу найкращий практичний досвід по роботі з покупцями;
  • Освоїти найефективніші методи роботи з покупцями в торговельному залі;
  • Удосконалити навички ефективних продажів;
  • Відпрацювати заперечення клієнтів, що часто зустрічаються;
  • Провести інтенсивне коригування результативності продажу кожного учасника тренінгу;
  • Передати спеціальні алгоритми і технології, які продавці зможуть застосовувати в роботі з клієнтами;
  • Навчити ефективно завершувати продаж з використанням спеціальних технік.

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

 Етап #1. Планування і підготовка до робочого дня.

  • Стандарти зовнішнього вигляду продавця
  • Професійна поведінка продавця
  • Непрофесійна поведінка продавця
  • Стандарти оформлення вітрин
  • Знання цільової аудиторії
  • Конкурентні переваги товару
  • Психологічна підготовка

 Етап #2. Встановлення контакту з клієнтом.

  • Розподіл типів клієнтів
  • Створення першого позитивного враження
  • Неправильне привітання клієнта
  • Правильне привітання клієнта в магазині
  • Правильне привітання покупця за телефоном
  • Визначення готовності клієнта до спілкування

 Етап #3. Виявлення потреб клієнта.

  • Ключові навички продавця-консультанта
  • Воронка продажу
  • Розгляд основних типів запитань
  • Помилки продавців-консультантів на етапі виявлення потреб

 Етап #4. Презентація.

  • 3 методи ефективної презентації
  • Фрази-зв'язки
  • Принципи демонстрації товару
  • Приклади тверджень для допродажу товару
  • Алгоритм роботи з кількома клієнтами

 Етап #5. Робота із запереченнями.

  • Причини виникнення заперечень
  • Типові помилки продавця-консультанта під час роботи із запереченнями
  • Розбір заперечень, які часто зустрічаються
  • Типи заперечень
  • Техніка по роботі із запереченнями
  • Варіанти приєднань до заперечень клієнтів
  • Способи роботи із запереченнями клієнтів
  • Дії в конфліктних ситуаціях

 Етап #6. Завершення продажу.

  • Прийоми завершення продажу
  • Стандарти прощання з клієнтом

ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ

  • Програма тренінгу розрахована на 2 дні (16 годин) з перервами на обід і кава-брейки
  • Формат проведення: рольові ігри, робота з кейсами, групова робота, індивідуальні вправи, презентації учасників
  • Кожен учасник отримує роздатковий матеріал, який повністю дублює всі слайди тренінгу
  • Кожен учасник отримує іменний сертифікат про проходження тренінгу

      Результати для компанії замовника:

  • Професійна та мотивована команда продавців-консультантів
  • Збільшення продажів за рахунок нових знань, підходів і актуальних технік у продажах
  • Збільшення кількості клієнтів
  • Утримання клієнтів

      Результати учасників після тренінгу:

  • Уміння ефективно планувати свою роботу на день/тиждень/місяць
  • З легкістю входити в контакт із клієнтом
  • Правильно виявляти потреби клієнта
  • Правильно та ефективно презентувати товари
  • Ефективно працювати із запереченнями клієнтів
  • Професійно завершувати продаж

      У вартість корпоративного тренінгу входить:

  • Передтренінгова діагностика в компанії
  • Складання програми навчання під потребу замовника (1-2 дні)
  • Проведення тренінгу
  • Сертифікація учасників
  • Рекомендації та консультації після проведення тренінгу 

     У вартість корпоративного не входить:

  • Оренда залу та обладнання
  • Проїзд, проживання та харчування тренера, якщо тренінг проводиться за межами Києва

ТРЕНЕР: ШАХ ВЛАДИСЛАВ

Засновник тренінгової компанії "Target".

Професійний бізнес-тренер, сертифікований коуч міжнародних федерацій ICF і ECF, експерт у сфері продажів.

Автор книги "Шах і Мат в активних продажах".

YouTube канал: https://www.youtube.com/channel/UCThX26Flam8whCwPlieN1og

Сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/vladyslav.shakh

Сторінка у LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/vladyslavshakh/

  • Досвід роботи у сфері розробки та проведення бізнес-тренінгів з 2004 р.
  • Особистий досвід в активних продажах 20 років.
  • 15-ти річний успішний досвід роботи на національних і керівних посадах пов'язаних з розвитком бізнесу з нуля, управлінням продажами, проведенням бізнес-тренінгів, коучингів, навчанням і мотивацією співробітників в міжнародних компаніях таких як: "Dirol", "JTI", "Sony Ericsson", "Philips" і "OTP Bank".

Клієнти:

"МЕТРО Кеш енд Кері Україна", Мережа шкіл англійської мови SpeakUp"; "Castrol"; Фінансова Компанія "КредитМаркет"; Компанія "Датагруп"; Компанія "ELKO"; Мережа магазинів "MyCloudStore"; Мобільний оператор "Azercell"; ПАТ "Київхліб"; "Бюро Верітас Україна"; ЗАТ "Алгол-кемікалз"; Магазин підлогових покриттів "Підлога"; Мережа магазинів чоловічого одягу "W.E. "; Компанія "Профі МЗ"; Київський годинниковий завод "KLEYNOD"; Компанія "Stock House"; Компанія "Exnova"; Компанія "Фенікс"; Компанія "СТ Центр"; Міжнародний екномічний рейтинг "Ліга Кращих"; "Понінківська картонно-паперова фабрика"; Конференц-сервіс "Леда"; Компанія "CitySites"; Компанія "MANZANA"; Творчий табір "Час Індиго"; Адвокатське бюро "Дмитро Матвійчук"; Компанія "Арома-Трейдинг"; Компанія "Аутдор-Онлайн"; "Азовська Насосна Компанія", Проєкт "FAMILYCLUB"; "Total Fluid Management", офіційний дистриб'ютор Shell; Компанія "Діловод". Група компаній "Актив"; Компанія "MMD Smart"; Журнал "Caprice Lifestyle"; Компанія "Вірс"; Компанія "БусМаркет"; Компанія "Whitex"; Компанія "3dpin"; Компанія "Lascos"; Сайт міста Донецька "62.ua" та ін.

Владислав Шах

Владислав Шах

Засновник тренінгової компанії "Target".

Професійний бізнес-тренер, сертифікований коуч міжнародних федерацій ICF і ECF, експерт у сфері продажів. Засновник і коуч "Європейського університету коучів".

Автор 3-х книжок з коучингу та книжки з продажів "Шах і Мат в активних продажах".

YouTube канал: https://www.youtube.com/channel/UCThX26Flam8whCwPlieN1og

Сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/vladyslav.shakh

Сторінка в LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/vladyslavshakh/

Сторінка в Instagram. https://www.instagram.com/vladyslav_shakh/

  • Досвід роботи у сфері розробки та проведення бізнес-тренінгів з 2004 р.
  • Особистий досвід в активних продажах 20 років.
  • 15-ти річний успішний досвід роботи на національних і керівних посадах пов'язаних з розвитком бізнесу з нуля, управлінням продажами, проведенням бізнес-тренінгів, коучингів, навчанням і мотивацією співробітників в міжнародних компаніях таких як: "Dirol", "JTI", "Sony Ericsson", "Philips" і "OTP Bank".


Клієнти:

Компанія "МЕТРО Кеш енд Кері Україна", Мережа шкіл англійської мови "SpeakUp"; "LAPP", "Робота плюс", портал "Jobs. ua", тижневик "Пропоную Роботу", "Castrol"; "Нова Пошта"; Фінансова Компанія "КредитМаркет"; Компанія "Датагруп"; Компанія "ELKO"; Мережа магазинів "MyCloudStore"; Мобільний оператор "Azercell"; ПАТ "Київхліб"; "Бюро Верітас Україна"; ЗАТ "Алгол-кемікалз"; Магазин підлогових покриттів "Підлога"; Мережа магазинів чоловічого одягу "W.E. "; Компанія "Профі МЗ"; Київський годинниковий завод "KLEYNOD"; Компанія "Stock House"; Компанія "Exnova"; Компанія "СТ Центр"; Міжнародний економічний рейтинг "Ліга Кращих"; "Понінківська картонно-паперова фабрика"; Конференц-сервіс "Леда"; Компанія "CitySites"; Компанія "MANZANA"; Творчий табір "Час Індиго"; Адвокатське бюро "Дмитро Матвійчук"; Компанія "Арома-Трейдинг"; Компанія "Аутдор-Онлайн"; "Азовська Насосна Компанія", Проєкт "FAMILYCLUB"; "Total Fluid Management", офіційний дистриб'ютор Shell; Компанія "Діловод". Група компаній "Актив"; Компанія "MMD Smart"; Журнал "Caprice Lifestyle"; Компанія "Вірс"; Компанія "БусМаркет"; Компанія "Whitex"; Компанія "3dpin"; Компанія "Lascos"; та ін.