093 467 86 82

Поставити запитання
Замовити дзвінок

15 відповідей на заперечення для тренінгу з продажів


Заперечення «нічого не треба» і багато інших вважаються найбільш образливими для менеджера з продажу, оскільки вони передбачають категоричну відмову клієнта. Найбільше неприємне заперечення «не треба», коли з нього відразу починається розмова. При цьому ще майже нічого й не було сказано.

Суть цього заперечення - небажання продовжувати спілкування залежно від різних причин. Наприклад, немає вільного часу або поганий настрій.

Тренінги для менеджерів з продажів дають змогу зрозуміти, що навіть коли шансів укласти угоду майже немає, негативні слова "не треба" вимагають від менеджера обов'язкового опрацювання. Кожна потенційна можливість здійснити реалізацію товару збільшує конверсію.

Тренінги для менеджерів з продажів призначені навчити працювати з негативними висловлюваннями, як, наприклад, "нічого не треба", за допомогою грамотного об'єднання правильної міміки і точно помічених слів. Усе залежить від ситуації, що склалася. Важлива умова - фраза має бути емоційною. А після неї потрібно брати ініціативу у свої руки. У цьому і полягає одне з головних правил роботи із запереченнями, які опрацьовують і закріплюють на тренінгу з продажів.

Скрипти, як треба реагувати на заперечення «нічого не треба»:
1. Звісно, не треба, оскільки Ви ще не знаєте, що я можу Вам запропонувати і чим зацікавити.
2. Так, можливо зараз і не треба, але скоро може знадобитися.
3. А давайте відверто. Є щось, що могло б Вас зацікавити?
4. Давайте я тільки назву три вигоди моєї пропозиції, а далі вирішувати Вам.
5. А якщо моя пропозиція дасть змогу Вам більше заробляти?
6. Важко зробити об'єктивну оцінку, поки особисто не дізнаєтеся про вигоди.
7. А якщо я підкажу, як це допоможе Вам заощадити?
8. Я хочу лише Вам запропонувати порівняти з тим, що у Вас уже є.
9. Моє завдання не продати Вам, а презентувати вигоди і переваги, які Вас зацікавлять.
10. Адже я навіть не встиг Вам запропонувати нічого конкретного для відмови.
11. Напевно, я не зовсім вчасно. Давайте я пізніше Вас наберу/зайду?
12. Вам же цікаво знайти нових покупців і збільшити клієнтську базу? Ви ж хочете більше заробляти?
13. Ми ж з Вами професіонали і я розумію, що означає Ваша відповідь. Може, Ви поділитеся, чому моя пропозиція не зацікавила Вас?
14. Зрозумів, більше не буду займати Ваш час. Але дозвольте я поставлю тільки одне запитання. Що могло б Вас зацікавити?
15. Підкажіть, будь ласка, а з чим пов'язана відмова?

Замовляйте ефективний тренінг з активних продажів товарів та послуг компанії «Target». https://1target.com.ua/pcorporate/aktivni-prodazhi-tovariv-ta-poslugh