У цій статті я розповім про спосіб у презентації товарів або послуг, який збільшить ваші шанси на продаж у кілька разів. Цей спосіб називається «Статистика». У статистику входять цифри і відсотки. Я покажу вам 3 приклади. У кожному прикладі буде по 2 скрипти. Перший без статистики, а другий зі статистикою для порівняння.
Перший приклад.
«Наша компанія на ринку України вже понад 10 років. Ми успішно допомагаємо просувати сайти нашим партнерам і виводити їх у Топ у пошукових системах».
А тепер зі статистикою.
«За статистикою за останні 10 років роботи, фахівці нашої компанії вивели в Топ-5 в Google 283 партнери з 296 з Вашої сфери діяльності, в середньому за 3 місяці».
Бачите, як статистика, може відразу вплине на позитивне рішення.
Другий приклад.
«Робота call-центру нашої компанії допоможе Вам залучити нових клієнтів і заощадити час на пошук і підготовку своїх фахівців».
А тепер знову зі статистикою.
«Робота call-центру нашої компанії допоможе Вам залучити нових клієнтів, і заощадити час на пошук і підготовку своїх фахівців. За останні 12 місяців ми допомогли 61-й компанії з Вашої сфери діяльності збільшити прибуток за перший місяць у середньому на 12%».
Погодьтеся, що звучить переконливіше, ніж перший скрипт.
Третій приклад.
«У нас терміни постачання швидші, ніж у конкурентів».
І зі статистикою.
«У нас терміни постачання до 5 днів, а у конкурентів 7 днів. Але, за статистикою за останні 6 місяців у 97% випадків терміни були від 2 до 3 днів, що дуже важливо для Вас».
Ну як вам сила статистики? Як вам спосіб? Сподіваюся, що сподобався! Завжди додавайте у ваші презентації статистику, і клієнт отримає більше цінності від вашої пропозиції.
Замовляйте тренінг за продажів товарів та послуг за посиланням. https://1target.com.ua/pcorporate/aktivni-prodazhi-tovariv-ta-poslugh
З повагою, Владислав Шах.
Керівник і тренер компанії «Target».