У цій статті ви дізнаєтеся, як правильно презентувати товари або послуги. Як вигідніше виглядати на фоні конкурентів. Як продавати, не продаючи. У минулій статті я розповів про перший спосіб проведення презентації, який називається «Статистика». У цій статті я розкрию другий спосіб «Кейси». У кейси входять історії та приклади третьої сторони.
Давайте розглянемо 3 приклади. У кожному з прикладів для наочності буде два скрипти. Без кейса і з кейсом для порівняння.
Перший приклад.
«У нас великий досвід у налаштуванні реклами у Facebook».
А тепер із кейсом.
«2 місяці тому ми успішно налаштували рекламу у Facebook для компанії з Вашої сфери діяльності. Цифри такі. Один перехід на сайт їм обходився в 60 центів. Зараз у них в середньому на місяць 132 заявки, а до початку співпраці було 24».
Другий приклад.
«Порівняно з конкурентами ми пропонуємо найкращу ціну на цю модель».
«Порівняно з конкурентами ця модель у середньому дешевша на 6%. Ми щодня порівнюємо ціни з основними постачальниками».
Третій приклад.
«Вам необхідні регулярні поставки в Одесу. Ми працюємо з відомими компаніями і завжди доставляємо товар вчасно».
«Вам необхідні регулярні поставки в Одесу. Ми працюємо з такими ж відомими компаніями, як Ваша. Це «Sky» і «Air». Ми з ними одразу домовилися, що якщо терміни поставки перевищать 3 дні, ми відшкодовуємо від суми замовлення 3%. Працюємо за такою схемою 2 роки. Зробили 190 відправок і жодних перебоїв жодного разу не було».
Ось вони кейси в дії. Обов'язково підсилюйте ваші презентації цим способом.
Замовляйте тренінг з активних продажів товарів або послуг для співробітників компанії за посиланням. https://1target.com.ua/pcorporate/aktivni-prodazhi-tovariv-ta-poslugh
З повагою, Владислав Шах.
Керівник тренінгової компанії «Target».