Продовжуємо посилювати наші презентації товарів і послуг. У минулих статтях ви дізналися про способи «Статистика» і «Кейси». У цій статті розглянемо 3-й спосіб, який називається «Гарантії».
Гарантії є найсильнішим інструментом для переконання клієнта, особливо якщо інформація вказана в договорі співпраці. Давайте розглянемо 2 приклади. У кожному із прикладів для наочності буде два варіанти. Без гарантій і з гарантіями.
Перший приклад.
1. «Наша компанія доставляє товар у короткі терміни до 3-х днів по всій Україні».
А тепер із гарантією і з кейсом.
2. "Наша компанія доставляє товар у короткі терміни до 3-х днів по всій Україні. Якщо ми затримаємо поставку, хоча б на один день, ми оплатимо повну її вартість, і це зазначено в договорі. Працюємо за такою схемою з партнерами вже понад 3 роки, зробили близько 400 відправок і жодних перебоїв жодного разу не було».
Погодьтеся, другий варіант переконливіший.
Другий приклад.
1. «Наша компанія гарантує створення сайту протягом 40 днів».
А тепер із гарантією і зі статистикою.
2. "Наша компанія гарантує створення сайту протягом 40 днів за договором. Якщо ми затримаємо роботу хоча б на один день, ми зробимо Вам знижку в 10%, але за статистикою в 98% випадках ми завжди здаємо роботу вчасно».
Для закріплення матеріалу я рекомендую вам виконати невелике завдання. Подумайте, які ви можете надати гарантії клієнту. Підготуйте кілька своїх скриптів за моїми прикладами і не забувайте про силу кейсів і статистики. Успіхів вам.
Замовляйте тренінг з активних продажів товарів або послуг для співробітників компанії за посиланням. https://1target.com.ua/pcorporate/aktivni-prodazhi-tovariv-ta-poslugh!
З повагою, Владислав Шах.
Керівник тренінгової компанії «Target».