У цій статті я розповім про помилки менеджерів, через які компанії втрачають продажі. Мої висновки ґрунтуються на власних спостереженнях, оскільки протягом довгих років я стою по обидва боки: як продавець і як клієнт. Пропоную менеджерам перевірити себе за помилками нижче, зробити висновки і почати роботу по-іншому. Давайте їх розглянемо.
Помилка № 1. Недисциплінованість. Дисципліна, це те, що відрізняє успішного менеджера від неуспішного. Дисципліна є абсолютним секретом переваги у будь-якій справі. Якщо ви хочете стати успішним менеджером з продажів, ось вам кілька корисних порад, які з помилок я одразу ж перевів у рекомендації:
- Завжди приходити на роботу вчасно.
- Щодня ставити перед собою досяжні цілі.
- Працювати зі щоденником і не тримати цілі в голові.
- Починати робочий день із найскладнішого завдання або важливого і термінового.
- Щодня аналізувати свою роботу. Припустившись помилок, робити висновки і виправляти їх.
Помилка № 2. Необов'язковість. Під цією тезою я маю на увазі менеджера, який не виконує своїх обіцянок, не тримає слово. У сьогоднішньому світі бізнесу це просто неприпустимо. Ціна помилки дорівнює моментальній втраті клієнта. Якщо щось не виходить зробити в терміни, завжди необхідно завчасно поставити клієнта до відома першим.
Помилка № 3. Водитися в компанії трієчників. Практично у будь-якому відділі продажів 20% співробітників приносять 80% прибутку компанії. Якщо менеджер постійно спілкується і перебуває в компанії нерезультативних співробітників, його ефективність не зрушиться з місця. Необхідно завжди триматися переможців. Пам'ятаєте принцип банки з солоними огірками? Якщо в банку з солоними огірками покласти огірок із грядки, він через деякий час теж стане солоним. Так і в житті, якщо ви хочете досягти успіху, оточіть себе успішними людьми, а не скигліями й невдахами, які весь час перебувають у ролі «жертви», скаржачись на уряд, країну, керівництво, упущені можливості тощо. Тримайтеся якомога далі від таких людей! 50% успіху - це ваше оточення.
Помилка № 4. Марна трата часу. Менеджери з продажів страждають звичкою частину часу не фокусуватися на роботі впродовж дня, а проводити його там, де цікаво або нескладно: соціальні мережі, спілкування з колегами або з друзями на абстрактні теми. Результативні співробітники у вільні хвилини шукають додаткові можливості щодо залучення нових клієнтів і призначення зустрічей. Для всього іншого є перерви, обідній час або час після роботи.
Помилка № 5. Погані навички продажів. Керівництво компанії має розуміти, що невміння менеджерів професійно працювати з клієнтами призводить до щоденних нерезультативних дзвінків, зустрічей і переговорів. Для виправлення цієї ситуації я рекомендую замовити для співробітників ефективний тренінг з активних продажів товарів та послуг і розглядати його не як витрати, а як справжні інвестиції для покращення бізнесу компанії.
Якщо вам сподобалася стаття, поділіться нею.
З повагою, Владислав Шах.
Керівник тренінгової компанії «Target».